Rožnov - Dvě desítky vedoucích odborů a oddělení MěÚ Rožnov čeká školení. Seznamovat se budou se způsoby jednání s lidmi i s tím, jak zvládat konfliktní situace.
Semináře na jednání s problémovými klienty, profesionální přístup a způsob jak zvládat konfliktní situace čekají vedoucí pracovníky MěÚ Rožnov p.R. V průběhu května absolvují dvě desítky vedoucích odborů a oddělení školení na základní způsob jednání s lidmi. „Školení a semináře obecně souvisí s profesním růstem úředníků. Průběžné vzdělávání nám ukládá Zákon o úřednících samosprávných celků, který určuje minimální objem hodin absolvovaných z pohledu vzdělávání. Dalším důvodem je skutečnost, že ne vždy jednáme s přívětivými klienty a občany. Čas od času se dostaneme do konfliktní situace s vulgární nebo agresivní protistranou. Přesto chceme, aby úředníci dané jednání vedli korektně, co nejklidněji a nejslušněji. Na to je zaměřeno připravované školení, ve kterém školitel na modelových situacích vysvětlí, jak uvedené situace zvládat,“ uvedl tajemník MěÚ Rožnov Miroslav Martinák.
Mgr. Tomáš Gross, tiskový mluvčí města, MěÚ Rožnov p. R.
Rožnovští úředníci se budou školit jak zvládat konfliktní situace