Rožnov – Městský úřad nabízí možnost objednání se na konkrétní den i čas na různých odborech již více než rok. Od prosince letošního roku mohou rezervačního systému využít i klienti, kteří vyřizují své požadavky na odboru sociálním nebo živnostenském. Hlavní výhodou je odbavení klienta bez čekání. Občané si svůj termín mohou rezervovat na webových stránkách města www.roznov.cz v sekci Chci si vyřídit - Objednávkový systém.
Žádné fronty, úspora času a efektivní odbavení požadavků klientů jsou hlavními výhodami, které s sebou přináší objednávkový systém. Zde si mohou klienti jednoduše zvolit termín a čas, kdy se chtějí na úřad dostavit a vyřídit svůj požadavek. Zaregistrují se a jakmile dorazí na úřad v objednaný čas, systém je po zadání PINU vyvolá do konkrétní kanceláře k úředníkovi. Doposud byl objednávkový systém plně funkční na odboru dopravy, výstavby, životního prostředí, územní plánování a správních činností. Od prosince letošního roku je nově zaveden také na odboru sociálním a živnostenském. „Chvíli trvalo, než si lidé na objednávání zvykli a aktivně jej začali využívat. Ale jakmile zjistili, že opravdu mohou uspořit čas, nemusí nikde stát frontu a čekat až na ně přijde řada, objednávkový systém se rozběhl naplno. Bylo jen otázkou času, kdy budou postupně rozšířeny služby objednávání i na ostatní odbory,“ uvedla Eva Kolářová, vedoucí odboru řízení lidských zdrojů, kvality a správní agendy.
Rezervační systém je dostupný na webových stránkách města www.roznov.cz v sekci Chci si vyřídit – Objednávkový systém. V případě, že má klient s elektronickým objednáním problémy, může se obrátit na úředníka a ten s ním provede rezervaci přes telefon. Lidé si v systému musí objednat na každý úkon termín zvlášť, například nelze najednou vyřídit občanský průkaz i cestovní pas.
„Chceme naše služby poskytovat maximálně efektivně bez zbytečného čekání v prostorách úřadu. Objednávkový systém je pružný, tudíž se může občan objednat třeba hned na další hodinu, pokud je zde volný termín. Samozřejmě obsloužíme i klienty, kteří objednaní nejsou, ale v tomto případě má objednaný klient vždy přednost a ten neobjednaný musí počkat, než přijde na řadu,“ doplnila Pavlína Štefániková, vedoucí odboru kanceláře starosty (aktuálně zastupující tajemnice úřadu).
Mgr. Petra Graclíková, tisková mluvčí MěÚ Rožnov pod Radhoštěm